jika hari ini aku terlalu gembira ,sadarkan aku dengan amaran allah swt

jika aku bersedih tanpa kata,bujuklah aku dengan tarbiyah pencipta                                            jika aku lemah tak berdaya,ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga                                         jika antara kita ada tembok pemisah,ajaklah aku meleraikanya segera                                           jika pernah hatimu terluka karna aku,luahkanlah agar dapat merubah diriku,                                          UKHWAH KITA UNTUK SELAMANYA                                     

 

Tinggalkan Balasan

